2008-04-16

お客さまの声 3

3.
アツコは私たちの2匹のシーズーを過去4年間(2011年現在では14年間)グルーミングしてくれています。
彼女は非常に有能で能率的であり私たちの繊細で神経質な2匹の犬たちの愛情と信頼を勝ち取りました。
加えると彼女は何時も遅れることなく、勤勉で信頼性があり正直で私たちの信頼を得ました。
彼女のプロフェッショナルな技術は彼女の並外れた動物とのかかわりあう能力により、犬だけではなく
家のロングヘアーネコまで広がってます。

ドクターデイヴィッドフリーマン夫妻より

Atsuko Ishikura has groomed our two shi-tzus for the past 4 years.
She is an extremely competent and efficient and thorough groomer who has won the affection and trust of these two sensitive dogs. In addition she has earned out trust by virtue of her promptness, diligence, reliability and honestly. Her professional skills extend to long haired cats as well, due to her extraordinary capacity to relate to animals.



Dr. and Mrs. David B. Friedman, New York City





出張専門グルーミングサービス
A1Pet Grooming

(フルグルーミング $150~)


Tel: 212-369-3575
Mon-Fri: 11am-5pm

A1 Pet Grooming, New York

0 件のコメント:

A1 Pet Grooming は犬,ネコにやさしいグルーミングをモットーにしております。

A1 Pet Grooming は犬,ネコにやさしいグルーミングをモットーにしております。