2008-05-30

お客様の声 10




















10.

私の二匹のシーズー達のグルーミングをしに、アツコが我が家に来てくれるようになってから、五年になりました。私は、彼女のグルーミング・サービスを心の底から、躊躇なく、おすすめします。

アツコは経験豊富で、専門知識と技能を十分に持ち合わせた、才能あるグルーマー(トリマー)です。彼女は、私がうちの犬をどのようにカットしてほしいのかを、きちんと毎回たずねてくれますし、私の希望を、上手にかつ効率良く、実現してくれます。うちの犬たちの(見栄え)はいつも、最高です。

うちの犬の一匹は、ちょっとしたことでも何でも怖がるところがあります。彼がパニックを起こしてしまい、誰も彼に触れることができなくなってしまいそうで、私は彼をグルーミングサロンに一度も連れて行くことができませんでした。一度、かかりつけの獣医さんのところで、ただツメをきってもらうだけでもなんと40分もかかったのです。アツコは愛情と忍耐をもってこの犬をグルーミングしてくれました。最初は、彼をグルーミングするのに2時間近くを費やしていましたが、今では、彼女は1時間もかからずに仕上げてくれます。

もし、お宅のペットが非常に繊細だったり、または、あなたがグルーミングサロンで何が行われるか信用していないといった理由から、飼い主として、グルーミングサロンの利用が心配でしたら、アツコは、(あなたにとって)完璧なグルーマーでしょう。我が家で、信頼できる親しい人によって、犬にグルーミングをしてもらえることは、私とうちの犬たちにとって、非常にストレスが少なくて済みます。アツコは信頼のおける、尊敬できる、正直な、真の動物愛護者です。

もしうちの犬たちが(私たちと同じように)話したり、書くことができるならば、彼らはすばらしいレビュー(推薦文)を彼女にあたえるでしょう。


J.M、ニューヨーク
Atsuko Ishikura has been coming to my home to groom my two Shih-Tzus for about five years now (as of 2008) . I recommend her services wholeheartedly and without reservation.
Atsuko is an experienced, highly qualified, and talented groomer. She asks me each time how I would like my dogs’ cut to be and executes my wishes skillfully and efficiently. They always look great!



One of my dogs is frightened of just about everything. I could never bring him to a grooming salon, he would panic and no one would be able to get their hands on him. Once at my vet’s, it took about 40 minutes just to clip his nails! Atsuko used love and patience to groom this dog. In the beginning, she spent close to two hours grooming him, now it takes her less than one!


Atsuko is the perfect groomer if you are a pet owner who is worried about grooming salons, either because your pet is sensitive or because you don’t trust what goes on there.
It is far less stressful for me and my dogs to have them groomed at home by a trusted and familiar person. Atsuko is reliable, respectful, honest and a true animal lover.

If my dogs could talk and write, they would give her a rave review.

J.M. New York City

0 件のコメント:

A1 Pet Grooming は犬,ネコにやさしいグルーミングをモットーにしております。

A1 Pet Grooming は犬,ネコにやさしいグルーミングをモットーにしております。